2015. február 17., kedd

Ezt nem hiszem el! Inkább kérdezlek titeket...

Ezt nem hiszem el... Inkább kérdezlek titeket.

Drága olvasóim!
Már lassan két hete nem tettem fel új részt. Tudom, tudom... Nem fogok arra hagyatkozni, hogy sokat kell tanulnom, esetleg nincs ihletem, de még az influenzámra se. Egyszerűen nem volt időm befejezni ezt a részt. Azonban a mai nap megtörtént. Lementettem a fájlt, gondoltam délután hozom is nektek az  - egyébként eléggé rezginált - új fejezetet, azonban a Word nem így gondolta.



Mondanom sem kell szitkozódások hada hagyta el a számat, mert minden eddig jegyzetem a továbbiakra is ebben a dokumentumban volt. 
HA VAN BÁRKI, AKI TUDJA, HOGYAN HOZHATNÁM VISSZA, AZ JELEZZE.

Ha nincs, akkor csütörtökig megírom újra, mert nincs más választásom :/ 

Terveztem, hogy írok nektek valami érdekeset az életemről, aztán rájöttem, hogy semmi érdekes nincs az életemben. Találtam egy ilyen 100 kérdéses cuccot, gondoltam kitöltöm, de ez nem az én stílusom. 

Szóval ha valakit mégis érdekel szánalmas életem az majd jelzi és regélek neki mailben vagy facen. Ez egy történetes blog, így nem is értem ilyesmi hogy jutott eszembe :DD 

Viszont! Zseni vagyok. Eszembe jutott valami :) 
Csináltam egy csoportot facebook-on, hogy az olvasóim azonnal értesüljenek a friss részekről. KATT. 
Várok mindenkit nagy-nagy szeretettel.

TOVÁBBÁ.
Ha bárkinek bármilyen kérdése van a bloggal (esetleg az életemmel) kapcsolatban írja meg kommentben (ha elég sok összegyűlik akkor csinálok egy külön bejegyzést amiben válaszok). Vagy vagy ha van valami, ami kifejezetten tetszik/ nem tetszik a blogomban akkor azt írjátok meg és hogy miért. Köszönöm :* 

Nem lopom tovább a napotok, írjatok sokan...
Szeretlek titeket! *virtuális ölelés* ♥



2 megjegyzés:

  1. Akkor én kezdem. :) két hete minden egyes nap, legalább kétszer megnéztem a blogod új rész reményében.. Hiányzik... :( alig várom a folytatást, és én szeretnék többet megtudni rólad. :)

    VálaszTörlés
  2. Holnap fent lesz az új rész, mar befejeztem (megint) csak telefonról nem tudom feltenni :)

    VálaszTörlés